Tuesday, September 13, 2011

malam selasa

seriously, aku dah mengantuk.. tp tv3 memang hebat strategi mereka untuk keep aku stick kat depan kaca televisyen dengan menyediakan 4 persembahan hebat in a row.. ape persembahan tersebut? berikut disediakn tentative tv pada hari selasa:-



1. buletin utama




ah, ini kira dah mcm darah daging la.. kalau tak tengok berita, mcm mana nk update dengan perkembangan isu semasa.. walaupun tengok berita sambil online.. err, tengok tv mmg sambil online baru la best.. dapat banyak info dalam satu masa.. haaa.. anda tak percaya? boleh cuba selasa depan k.. :) [esok pun boleh sebenarnya]




2. kasih elyssa


ini kisah baru yang menggantikan cerita ana lu'lu.. ok..sebab kebetulan aku tengok dlm episode pertama, maka cerita ini masih belum hebat lah.. namun bibit-bibit untuk menjadi panas mungkin ada.. sebab aku dan rakan2 social network seperti kak fhaten dan saydino menjangkakan percintaan ironic sesama cousin bakal tercetus dalam masa yang terdekat.. tp cm ganas woo hero dia.. maklumlah... baru keluar dari henry gurney .. buat kes juvana [eh?apesal aku rasa mcm ter mix up cerita ni.. memang tengah mamai ke ape nih?]




3. EDISI KHAS


ini memang buat malam aku ceria.. sampai nak tido pun rasa tak sampai hati.. kau ingat mudah ke nak jadi hazami minggu ini? minggu lepas saleem tapi saaiiyyyaaannggg? ha? ni memang lawak pecah perut.. pening kepala aku cuba tahan gelak kuat.. jiran corridor atas asek berdehem dari tadi.. aku anggap je dia tercekik asap rokok yg dia hisap berkepul2 sejak ramadhan lepas.. kah kah kah




4. jiwa & lara
ini pun cerita baru.. bagus tak bagus la strategi memperkenalkan episode 1.. start2 je dah muka aaron aziz.. hey, kau igt aku yg dari tadi da di seru2 oleh bantal busuk boleh terus masuk tido ke? memang bagus kan stretegi beliau? pastu dalam satu scene tu je.. ni da stengah jam aku tunggu.. bayang aaron pun da tak kuar lagi.. cis.. memang ada rupe cite ape ntah namenye hari ahad tu.. sket2 je kuar aaron.. ni kes2 nk buat pelaris ke hape?



ok, aku terpaksa tinggalkan dulu dunia drama hari selasa.. mungkin boleh sambung minggu depan.. kah kah kah.. ok nanite u olss..


p/s: sekian, salam satu malaysia.. salam satu satu, saya sayang ibu.. dua dua, saya sayang ayah.. selamat malam sayang...


No comments:

Post a Comment