Sunday, January 15, 2012

mimpi yang extreme

aku ni sebenarnya takde la minat sangat sukan2 extreme nih... takde la gile sangat sampai asyik teringin dan terkenang2 nak melaksanakan sukan2 extreme nih.. long story goes short.. malam tadi aku bermimpi naik slide yang sangaaaattt tinggi.. dan berombak2.. yang slide tu aku naik ramai2.. from one very high peak, pastu land kat dalam laut dalam.. FUUHHH.. that was fun fun fun weh!! aku tak tau mcm mane nk lukis slide tu.. but it is similar with this one..




cuma slide dalam mimpi aku lebih tinggi, lebih besar alunan nye.. dan sangat banyak air yang turun bersama2.. dan satu lagi takde jalur2 pembahagi mcm dlm slide atas ni.. so, bila naik ramai2 yg siap boleh pegang2 tangan lagi.. then bila turun, jerit aaaaaaaaaaaaa hahaha.. best gile weh..

impak daripada mimpi ni, aku bangun pagi dengan pinggang yang sangat sakit.. apa itu? over betei..

p/s: adakah ini tandanya aku perlu pergi vacation?huhu


No comments:

Post a Comment