Friday, July 6, 2012

perkara pelik

entry ni sebagai hint untuk ape pekerjaan aku sekarang.. sebab aku masih baru, dan aku memang tak reti langsung nk describe mcm mane kat kau.. ni screen shot ape aku tengah buat sekarang..

kau faham? the truth is, aku pun belum berapa nk faham lagi.. phew

bila aku mengadu perkara ini kepada org yg tersayang, semua cakap.. takpe.. u'll soon catch up.. mm aku yang..mm amin.. hopefully la.. naik benak gak otak aku.. mau tak nye.. baru skang ni aku rasa otak aku cm berkarat kot? apekah?

hari2 berdoa agar pick up aku mcm ferari.. mslhnya aku yang sedar merasa pick up aku tak ubah seperti saga sahaja.. mm.. jgn risau.. aku akan bercerita berkenaan dengan perkara pelik ini lagi sepanjang perjalanan aku kat sini.. sebab aku cm tak tau nk articulate cm ne problem aku sebenarnya.. yang penting, solutionnyer adelah kena belajar.. 


p/s: everytime aku bercerita tentang perkara ini pada kak molly.. dia akan buat muka confuse dan tanya 'amende kau mencarut nih?' kah kah kah.. 


No comments:

Post a Comment