Thursday, January 10, 2013

selamat datang 2013

owh.. post ini terlambat 10 hari gamaknya.. ah, tapi lantaklah.. janji aku ade entry pembukaan untuk tahun ni.. bukan apa, aku pikir aku akan start menulis lama lagi.. tapi memandangkan malam ni mcm sesuai keluar beberapa entry, masa pun mengizinkan.. maka.. aku pun menulis la hari ni..

owh.. siape kate aku tak rindu untuk menulis? rindu weh.. tp masa tak mengizinkan.. lagipun keadaan tenang kat rumah.. mane nk menulis.. cuma minggu ni, parents aku balik melaka.. so, aku tinggal sorg.. same keadaannye mcm kat jb dulu.. ya, aku rase itu merupakan punca utama yang mendorong aku menulis malam nih..

owh.. mengapa mukadimah sampai 2 paragraph? haha.. tak.. aku tak nak cite ape2 pun kat entry ni.. sama macam orang lain, 2013 akan ada ceritanya sendiri.. kalau 2012 dulu pelbagai perubahan yang berlaku kat dalam hidup aku.. 2013 mungkin akan ada perubahan yang lebih dahsyat lagi.. tapi.. ape2 pun, kita hanya mampu merancang.. cuma allah s.w.t sahaja yang menentukan perancangan kita samada jadik ataupun tidak..

ape2 pun, aku tetap mengharapkan 2013 dapat memberikan warna2 ceria kepada semua pembaca blog nih.. dan juga kepada diri aku sendiri.. pada aku, tak kira la ape pun yang berlaku.. yang penting kita happy.. betul tak u olls.. ye la, kalau tak happy, mcm takde makna nya semua perkara yang kita buat.. sebelum aku mengarut dengan jauh, disini aku sisipkan video yang tak berhenti buat aku gembira..

hahah.. jozan jozan.. sakit perut aku gelak..

p/s: entry seterusnya ada unsur2 kemarahan.. jaga2.. hahahaha..

No comments:

Post a Comment