Wednesday, February 25, 2015

penantian di clinic

Salam readers,

haa.. tengah watpe tuu?? Ngulor ke? Hehe.. aku sebenarnya now ni kat clinic.. nk cek doctor sekejap.. haaa terel kan kan aku? pegi clinic, pegi cek doctor.  Mane tau kot2 doctor tu tak sihat.  Nk kene ade jugak org cek dia kan? Dia pun manusia jugaaak.. tau sakit.. nko ni..

baiklah.. sebenarnya aku nk bgtau.. pg tadi aku bfast nasik lemak.. now tengah tunggu turn, punye lah mengantuk.. bagi mengelakkan aku tersengguk-sengguk lalu terjatuh daripada kerusi, maka aku pun timbul niat nak keluar satu entry..

hehe.. berikutan dengan isu pemanasan global yg melanda malaysia baru2 ni, aku dapati bahawa isu suhu badan aku juga sungguh meruncing.. dia punya panas.. ya rabbi.. da bukak aircond maximum 16° pon berpeluh.. lepas mandi pon berpeluh.. kesimpulannya.. mmg 24j berpeluh je aku ni.. solution yg dr. and internet bagi adelah cuma minum air masak banyak2.. common sense kan?  Aku rase satu hari da 4liter air aku telan.. gini jugek.. alaaaahaai

ha.. dalam pade panas kat malaysia now ni, sebenarnya tujuan aku update entry ini adelah utk tunjuk aktivitu berkelah dinpantai yang indah weekend lepas.. hehe kan aku da ckp beribu-raban antiviti aku minngu lepas.. so di kesempatan ini, nah update bergambar..






makan2 dengan family shuben.. hehe i was there just for this activity.. kah kah kah


best kan? Hehe seronok gak pegi laut ni.. da bape lama rasenya kaki aku tak pijak pantai.. hehehe terima kasih semua yang terlibat.. mak cik nita yg susah payah masak sedap2.. Yum yum.. nnt kite picnic lg k.. heheh next time boleh plan awal2 pegi pulau.. laut biru hijauu.. seronoknyaaa.. tunggu Mr. A besau sikit la baru plan.. hikhikhik


p/s: weekend ni rasa nk lepak kat rumah plak.. tengok ape jadik nnt.. haha

No comments:

Post a Comment