Monday, February 20, 2012

penulis tegar

selama aku tidak menulis di blog ini, sebenarnya aku ada menulis di blog lain.. tak tak... tak bermaksud aku meninggalkan blog ini.. aku cuma menulis untuk sebuah task bagi satu course di tempat kerja.. rasa mcm tak manis plak kalo aku tak declare kat blog sendiri.. nnt majok plak blog ni.. eh? huhu..


baiklah, tanpa membuang masa.. mari aku memperkenalkan blog ini.. blog ini dibangunkan untuk promote cyber security awareness.. ni aku quote daripada blog yg aku tulis sendiri.. hehe


"The BerkatSelamat Team consist of three members. We are participants from 1Citizen Training for Trainers program. Sharing the same thought of extra care during internet surfing, this team has build up a blog focusing on awareness on online ethics and other related topic concerning online behavior. "

wanna know more? visit berkatselamat.blogspot.com hehehe


jadi.. aku takdelah sampai menanaktirikan blog sendiri utk menulis blog ni.. aku just tulis utk task tu je.. tu yg kurang entry bulan ni.. hee.. alasan alasan.. mmg bijak kasi alasan absya nih kan? huhu baiklah..sehingga di lain entry..


p/s: once a blogger, always a blogger.. kah kah kah



No comments:

Post a Comment