Thursday, February 2, 2012

pulau sibu: day two

haaa... apehal aku cam sembangat betei mengupdate blog hari nih.. kah kah kah.. ah, gasak lah.. sebelum aku meneruskan penulisan.. aku ingin mengucapkan sejuta tahniah kepada faizal tahir kerana dapat 2nd runner up kat AJL.. hehe [tak pasal-pasal? eeh.. sukati la.. blog aku kot? hahaha] baiklah, ape yg kami buat at day 2? kami telah berbengkel dengan sangat serious.. di mana semua staf dibahagikan kepada 3 kumpulan utk tetapkan kpi masing2.. then student sume kena brainstorm utk tetapkan perancangan aktiviti tahunan mereka mengikut spesifikasi yang telah ditetapkan.. semua perlu bekerja keras utk present hasil masing2 pada sebelah malam.. berpeluh2 kitorg mengasak otak masing2.. <--agak hyperbola di situ.. hehe nah sisipan gambar




tampak kerja keras di situ.. memang jitu :) mane aku? hey hey.. ni yg tak suke jadi tukang pegang camera nih.. hey hey



pada jam 2.30 petang, kami telah pergi utk menjelajah pulau dalam sesi jungle tracking.. hee..malas nk describe.. nah tengok gambar sudah cukup..




one side of the island



reached the most beautiful place in the island..



the other side of the island



from top.. yes, we love isc :)



di mana terkantoinya stokin pink di sebalik seluar loreng ketua kontijen.. kah kah kah


all memorable moments la weh.. everytime aku tengok balik gambar2 ni, serious terasa riang gembira gamaknya.. tp sayang.. at the end of this actually ada flying fox.. aku takde plak gambar time tu.. serious, aku gagah dan berani gila time naik flying fox tuuu.. betul.. tak tipu.. hehehe.. sebelah malam pulak, bengkel diteruskan dengan presentation student.. brilliant ideas of high impact activities.. dan kami teruskan dengan penetapan kpi dan penyediaan laporan akhir aktiviti.. bukan ape.. sume sanggup compress kerja malam ni gak.. sbb nk bersantai esoknya.. jadi, semua pasukan bergerak dengan penuh sembangat sekali.. huhu sehingga lewat malam.. huhu.. nantikan pulau sibu day 3.. hihi


p/s: actually, i got no idea mcm mane nk memperbetulkan keadaan.. no no.. actually aku tak faham pun ape situation ni sebenarnya.. boleh tak kau berterus terang?



No comments:

Post a Comment