Friday, October 12, 2012

bersihkan sawang

peh.. bersawang siot blog aku.. lame giler tak update.. sampai digelar anti sosial oleh dino.. ah.. sudah la kau dino.. sebuk dengan projek aquaria dalam opis dia..

oh ya.. cite pasal kehidupan orang lain.. kehidupan aku bagaimana pula? hehe.. maken bizi.. pastu tak sempat nk luahan perasaan kat sini.. so.. aku naik tensi dan mula tak keruan.. hehe.. kau percaya sume tu? kah kah kah.. ofcoz la aku tipu jer

aku bahagia jer.. tu yg smpai tak sempat nk menghapdate blog ku sayang nih.. nah aku sisipkan gambar terkini..

comel kan aku? ;p

maken gemok sebenarnya.. ye la.. bahagia lah katekan.. ni ha.. sume dok promote acai bery segala.. nmpak sangat aku da mcm tong drum.. cis..

p/s: memang nak kurus.. tp cuba offer nasik lemak.. confirm aku lupekan semua niat2 diet tu..

1 comment:

  1. semoga berjaya mengkuruskan diri hik hik hik..dah comey dah tu

    ReplyDelete