Friday, December 27, 2013

belum berhenti menulis

macam cliche sangat aku dengar teguran orang.. eleh, dah kahwin.. xnak blogging lagi lettew.. haha.. mane ade beb.. once a blogger, forever a blogger.. haha kalau jari jemari tu memang jenis nak bercerita, takkan berubah punya.. kadang2 time tido pun jari aku terketik2 mcm menaip.. konon2 tengah tulis blog tau.. hehe (okay, ini aku tipu)..

banyak weh citer nk share.. tapi man2.. aku ni sempat menulis pun dah syukur alhamdulillah.. haha, bukan ape.. dah dekat penghujung 2013 dah nih.. alhamdulillah semua yang aku plan pada awal tahun tercapai.. terima kasih allah.. aku sebenarnya excited nk bercerita tentang semua capaian 2013, share gambar2 majlis, gambar2 vacation, gambar2 activity, gambar2 kemas mengemas.. memang banyak.. tapi semua kena kumpul semula.. hehe

jadi, entry kali ni just mukadimah.. hehe alaah, bagi le can.. dah 2 bulan tak blogging, mukadimah satu entry, apa salahnya kan? tak gitu jemah oii? hehe walaupun penulisan agak slow, jalan cerita lemah dan tiada sebarang isi yang bermanfaat, entry ini tetap aku post menandakan yang aku gian menulis.. tetapi bahan2 tak cukup.. semua gambar, garam, gula, kunyit, asam, halia semua kat rumah.. hehe

oh ya, sekarang saya dah ada housemate.. rasa janggal jugak mula2.. ye la dah biasa asyik duduk sorang2.. but then now rasa best plak ada teman.. hehe best tau, dia ni pengemas.. rajin.. handsome.. hahaha plus suka betul2kan banyak perkara dalam rumah tu.. ye la rumah lama kan.. banyak benda yang dah rosak.. pintu, mentol, paip air.. i was like wow? are u a superhero? mcm bole jadi electrician, plumber, carpenter, interior designer.. all together at the same time.. mcm wow? haha

takpe.. nanti entry2 lepas nih mesti banyak cerita pasal superhero nih.. ni sisipan gambar..


windu la kat budak babam nih.. hehe

p/s: nanti nak buat entry penutup 2013.. serta senarai pencapaian.. haha tungguuuuuuu..

No comments:

Post a Comment