Tuesday, December 20, 2011

ribut tropika washi

perjalanan jarak jauh sedikit sebanyak buat pinggang aku rasa mcm orang dalam lingkungan umur warga emas.. bukan takat tak boleh nak bongkok, malah nak duduk lama pun rasa resah sekali.. ah, abaikan pinggang aku.. [eh?boleh ke?haha] ah, gasak lah.. yang penting nih nak kasi tau.. sepanjang hari, hujan berderu sana sini.. dari semalam dan semalam punye semalam sebenarnya.. aku biasanya akan sangat tertunggu2 saat mcm ni.. aku akan pastikan bantal gebu, tilam empuk, comforter tebal jadi kepompong aku.. [aaa..nyamanye keadaan di atas.. baru bayangkan dah rasa nyaman, ni kan pulak kalau dapat.. fuh]

tapi, walaupun johor dilanda ribut tropika washi sekalipun.. aku sedikit pun tak dapat nak tertidur pulas seperti yang diharap2kan.. punye ah bz.. kurang sikit dari PM je rasanya.. mane tak nya.. kalau kak fhaten tak kasi aku tadi, smpai sekarang aku tak tau yg cinta elyssa dah abes pun sebenarnya.. n kalau hadi tak update aku tadi.. mmg aku tak tau ntah ape nama drama baru malam ni.. bunga april ke, september atau oktober dah mula malam nih.. hey hey

memanglah bagus kalau bizi ni kan? takdelah nampak cm life wasted.. tp err.. kalau bizi sangat pun rasa mcm wasted gak.. kah kah kah.. kesimpulannya.. bizi tu bizi gak la.. tp jgn smpai quality time untuk diri sendiri takde kan? bukan aku nk kata aku takde quality time dgn diri sendiri, cuma aku tak dapat nk buat benda yg aku suka nak buat selalu..

tapi takpelah.. janji ada time utk family.. tak, bukan maksudnya aku dah berumah tangga.. cuma nak kasik tau.. hari tu baru pas berjimba2 dengan kak yati, batrisha, mak, ayah, abg hazlee.. hehe.. tu je tujuan entry nih.. mukadimah kemain panjang gamaknye..

malas nak upload banyak.. satu sudey


nah hamek kau.. kali kedua visit USS utk bulan ni.. apekejadahnye? dah a gaji aku belum masuk smpai ke saat ni.. geram je tengok org lain gaji da masuk.. ha, sape nk blanje dinner malam nih? jom.. i stuju :)


p/s: yes, i'm happy too.. hope that statement was for me too ;p

No comments:

Post a Comment