Tuesday, August 6, 2013

Biskut perisa pondan

Selam.. selam.. selamat hari raye..

haa chuollss..

dah lama tak menulis, tetiba selamat hari raya.. alah, bukan la anti sosial.. tapi mcm yang dari awal aku bukak blog nih.. biasanya aku menulis time aku tengah tak keruan.. time perasaan tak tenang.. tapi sejak tak menulis, sejak tu la aku da jadi tenang.. setenang air di sungai.. jangan dianggap tiada buaya tu.. haaa

sehinggalah ke harini.. bukan ape, esok aku dah cuti.. tapi apehal la aku masih kat office petang nih? haruslah aku dah tak keruan.. jiwa, raga, bakul, mangkuk tengkat sume dah sampai melaka hoi.. ye la, nnt nak wat rendang, ketupat, lemang, kuih.. haa mcm2 tau (walhal bila semua ini berlaku, aku lebih cendurung untuk menyorok.. kah kah kah) haa.. cakap pasal kuih.. baru2 ni, dengar kata ada perjumpaan perisa baru.. mcm dalam gambar bawah nih..


boleh buat biskut atau kek perisa pondan.. aww mungkin enaakkk sekalii

ok lah, dengan ini, aku ingin mengucapkan selamat hari raya.. Mintak maaf semua.. halalkan je la kalau aku ade hutang apa2.. (owh how i wish aku boleh mintak halal hutang kete kat bank, tidak lupa juga hutang PTPTN yang menghantui tidur mcm dalam iklan tu) kah kah kah

p/s: ya.. mungkin ini permulaan untuk mula menulis semula.. siapa tahu?


No comments:

Post a Comment