Monday, August 12, 2013

prestasi yang lemah

kau bukan tak tau yang hari ni raya ke-5... jadik pulak 1st week lepas cuti raya.. haruslah lengang office dan jalan raya sume.. cafe pon tutup.. lagi sedap citer, bangla jaga parking pon cuti lagi.. mmg mcm harroooommm jer mood bila sampai office pagi nih.. dengan rase.. ni apehal plak aku pegi keje pagi nih?? bukan sumer org cuti ker? bangla pon cuti lagi.. cis

oh ya, cakap pasal bangla pon cuti lagi.. kenapa ek? bila kite cakap pasal kerja.. selalu bandingkan ngn bangla? contohnya.. kalau kite kerja weekend.. sometimes tu sampai ahad pon kene kerja.. ade je mulut2 shaiton cakap..

weh, ape barang kerja weekend weh? bangla pon cuti time weekend..

ade ape dengan bangla sebenarnya? adakah bangla itu kaum yang paling rajin bekerja di Malaysia nih? mengapa bangla dijadikan batu aras kiraan bila rajin bekerja? adekah mereka rajin? mengapa rakyat malaysia? mengapa? mengapaaaaa?? (eh? apesal aku meroyan plak nih? adakah faktor bekerja di kala org sebok bercuti raya?)

sebenarnya, ni bukan cerita yg aku nak ketengahkan dalam entry nih... aku just nk tunjuk prestasi aku yang agak lemah dalam penulisan tahun nih.. da masuk bulan 8, entry cuma tiga jer? 3?? watde?


lemah sungguh prestasi 3 berbanding tahun sudah..

jadik, sebenaunye.. banyak jer benda yang aku bole nk citer.. ye la.. da masuk bulan 8 kot? 8 bulan aku tahan citer di dalam hati jer.. hehe.. tunggu la entry2 aku yang lain.. nnt aku tulis yer..

p/s: sape yg saje2 message aku just nk tanya, kerja ke hari ni? mmg aku pos satu pelempang kat rumah kau!


No comments:

Post a Comment