Monday, March 16, 2015

Hu A Yu?

Salam readers,

Buat ape tu? Sibuk bekerje ke? Huhu.. aku cm huru hara sket hari nj.. sepatutnya aku pegi check up.. tapi dlm dilema.. sbb doctor aku cuti pulok hari ni.. besok baru dia ada.. aku ni nk bukak buku baru plak tu.. sebab  slame ni aku checkup kat ampang puteri.. disebabkan sembangat yang tinggi utk deliver di melaka, so i decided to go to mahkota medical centre.. yg bestnya MMC ni  kau bole jumpa mana2 doctor sekali pun.. sebab record dia centralize.. tp aku la pulak.. rase mcm nk ngn sorg doctor je sudah la kan? Huhu jadik aku rase aku terpaksa amek EL hari ni dan esok baru pegi checkup.. hopefully bos aku ok.. keje mmg tgh hectic tu kat opis.. tp aku xde laptop plak kat kampung ni ha.. blogging pon pakai phone.. hurmmmm..

Baiklah, disebalik kekalutan pagi2 ni.. terjumpa plak ni dalam bilik:

hamboi.. sarkastik sungguh branding kau.. hahaha

This kinda made my day.. haha.. ok la, nk pegi call bos.. err whatsapp dulu kot.. takut bos tgh dlm meeting ke ape ke kan? Ganggu pulok.. Ok la.. nnt story lagi

P/s: sedih sgt teringat olaf ngn tom.. RIP tom.. ya allah.. kalau kau da tulis hayat olaf tak panjang, kau cabut la nyawa dia dgn lembut dan cepat.. jgnlah kau biar dia terseksa sakit rindukan abangnya tom.. :'(

No comments:

Post a Comment