Sunday, March 15, 2015

movie marathon: cinderella

Salam readers,

hihi ade lagi kan entry hari ni? Da mula la perangai nk active menulis.. hahah bukan ape, kesian tengok blog kesayangan ni.. da 15 hari melopong.. xde story.. mcm xde benda plak yg aku buat kan? Ok la.. selain sebuk training, aku sempat gak movie marathon.. haha dengan org2 kesayangan.. untuk yg latest ni, ofcoz la layan citer cinderella.. haha dengan sapa lagi kalau bukan puteri batrisha buah hati pengarang jantung.. hihi smlm layan cite ni ngn en. Shuben, puteri, bonda, and kak yati.. bestnyaaa rasa mcm time kanak2 semula.. teringat baca buku tu time kecik2 (smbil tanda right kat setiap baris.. almaklumlah masa kecik nk jadik cikgu cikgi.. semua buku aku tanda.. lunyai.. hahahha)

Ok la.. tanpa membuang masa lagi, nah aku blanje trailer (haa jgn buat lawak mintak trailer kontena kat sini.. sebat karang) huhu aku rase tak payah kot nk sinopsis sgt cite ni.. sebab duhhh.. sume org tau ape yg berlaku.. mmg xde perubahan pape pon.. nah trailer

Ok la.. untuk yang ni aku bagi 3 bintang je.. 

aku rase tak berapa best sebab baju dia tak lawaa.. bukan mcm dlm kartun.. hahha aku juga berharap pelakon2 yg lebih encem dan lawa.. bukan la diorg tak lawa n encem.. tp agak mengecewakan.. hahha tak tau la kalau taste aku skarang da tak inline dengan taste anak2 muda skarang kan? I dont really into your boyfriend who looks like your girlfriend type.. hahaha

Ok ok.. sebenarnya aku rase layak 2 setengah bintang je.. tp sebab ade element of surprise frozen fever.. jelas membuatkan anak buah aku lebih terkesan dan seronok menonton..  Bijak mengambil peluang mereka ni.. walaupun aku tak nampak kesinambungan kena ada short movie frozen pada awal movie, tp ok la.. best short movie nya.. hehe nk tau mcm mana Cite frozen dlm cinderella? Pegi la nengok sendiri.. hehe

P/s: kau igt senang nk upload smpai 2 video ketika blogging guna phone? Hahhah cabaran besau tau.. hahah


No comments:

Post a Comment