Monday, January 16, 2012

mensirap

ni cerita ape benda namanya yg kat tv ni, langsung tak dapat menarik perhatian aku time nih.. semua benda nampak tak menarik.. malah ade sesetengah tu lebih menjengkilkan daripada biasa.. semua benda aku pandang harini dan saat ni, semua nampak seperti mintak penampar.. haaaa.. bertapa tinggi nye darah aku sekarang nih? perkataan yang paling sesuai describe feeling aku sekarang adelah darah yang menyirap-nyirap [eh?ape ke aneh nye perkataan ini.. seperti sirap sirap ros orang kahwen] ah.. tak banyak kata-kata yang keluar daripada mulut aku sekarang nih.. cuma jari-jemari berderu menaip perkataan-perkataan aneh bagi pengganti penampar jepun nih..

takde banyak benda yg aku dapat describe hari ni.. not even my own feeling.. berbeza dengan perasaan bersenang-lenang seperti semalam.. hari ni aku stress.. stress tahap suria perkasa hitam.. stress yg sampai aku tak boleh nk describe ape sebab aku stress, dan kenapa aku perlu stress.. but it surely happens for some reasons.. correction, some REALLY CONCRETE reasons.. ye la, aku bukannye gile yang tak pasal2 emo tak tentu hala.. and mcm biasa, aku tak akan cerita kat sini pun.. cukup la sekadar kau tahu, yg aku mmg stress gile sekarang..



ah, lawak jenis ape kah ini? pun tiba2 menjengkilkan.. da, good bye..


p/s: bengang and bangang are two completely different entities that always compatible with each other..

No comments:

Post a Comment