Wednesday, February 22, 2012

the lord of tiada kerja

setelah lama aku tak melayari internet utk perkara2 lawak.. hari ni, aku dah temui salah satu penemuan exclusive.. memang boleh dikategorikan sebagai the lord of tiada kerja.. hehe.. lepas matlutfi dah glamour.. aku tak berapa mengikuti perkembangan beliau lagi.. bukan ape, dia masih bagus.. tp aku rasa ramai lg boleh up kan dia di blog.. so, aku berundur.. dan mula mengumpulkan task2 bernas yang baru.. hehe.. tp permulaan carian, pasti lah johan n zizan.. dan seterusnya, mana2 yang terlintas, ter accident, terlanggar.. maka terjumpa.. mcm yg ni.. dahsyat punye kantoi..




lihat? sampai cameraman terketar2 gelak time recording.. hahahaha


p/s: nasi ayam rempah ni mmg addictive.. aku suspek ada marijuana dalam kandungannya.. hey hey

No comments:

Post a Comment