Wednesday, May 28, 2014

permakanan yang maken sehat

assalamualaikum dan selamat sejahteri..

dua hari lepas aku ade post entry ringkas.. baru lah aku perasan.. tu la entry pertama untuk tahun nih.. peh.. busy giler aku nih.. kalah menteri2 punye busy nih.. haahha (walhal balik rumah, tengok tv, tido.. bangun2 je tau2 da kene pegi keje.. duuhhh watalife!) tujuan aku menulis ni sebab nak mengadu dan mengeluh mengenai berat badan aku yang makin meruncing.. haa bukan jari yang runcing.. tp graf yang meruncing naik dengan mendadak.. memang peh.. mcm saitan

namun disebalik keluhan dan kerunsingan yang melanda, aku langsung tak bertaubat daripada mengambil makanan-makanan yang membuatkan aku maken sehat... haaa tricky kan? bukan makanan sihat.. tapi makanan yang buat kau maken sehat.. contohnya breakfast seperti ini setiap hari::


memang bahagia betul tau macam nih.. makan tak ingat dunia.. lepas tu kau timbang, rase mcm saket jantung berat kau dah macam gajah.. fuuuuuu dah la, aku malas nak layan ko..

p/s: weh korg.. aku dengar kan, kat keramat ade kedai ketam sedaakkk wooo... haaa makan lagi.. asek makan je dalam kepala aku.. apehal?

No comments:

Post a Comment