Friday, May 30, 2014

petting zoo, at home

salam jumaat rakan2..

adakah anda semua biasa pergi ke petting zoo? dia cm zoo la.. sume org tau zoo tu tempat simpan haiwan liar yg xle ko nk terserempak di hari2 biasa time kat bandar.. haaa.. business punye pasal.. ade la wujud petting zoo.. mungkin memandangkan ada kawasan rumah ( cam rumah aku la ) xbole bawak sebarang binatang perliharaan (tp diorg bawak je aku nengok)..

tapi apa yang istimewa dalam entry ni.. tak payah ko nak bayau memahal.. fee masuk petting zoo bagai kan? datang je rumah aku kat kampong.. silap2 datang, siap akak aku angkat kan air sirap lagi.. untung lagi siap ada mee kari.. haaaaa mane ko nak carik? ade petting zoo nko.. dalam rumah tau.. haaa ko hado? siap ada pelbagai activity menarik, yang zoo zoo lain tak pernah buat.. seperti ini:

menonton television setiap jam 5:30 petang.. cerita sofea the first.. haaa

pemeriksaan penyakit kronik oleh2 vet yang terlatih.. left, dr. nurina, right dr. puteri.. boleh pilih.. ikut keselesaan masing2..





ni close up dr. putewi.. gawang tauuu.. ghimau takut ngn dia.. auummm

ok la.. sudah2 la mengarut.. aku rindu sebenarnya budak2 nih.. nak main mainan diorg.. hehe.. tapi minggu ni tak balik kampung.. sebab my other half outstation gittew.. kemain lagi dia.. ok bye.. i nk lunch..


p/s: i love u.. w w w

No comments:

Post a Comment