Thursday, November 5, 2015

ulang alik

Salam readers,

sebenarnya minggu ni aku buat gila.. sepatutnya selasa haritu aku da balik KL naik kete seperti saranan awal En. Shuben.. both keta now kat melaka.. aku decided untuk menggunakan cadangan bernas daripada ayah aku, untuk ulang alik menaiki bas.. kah kah kah.. how was that? crazy right? jadual bas aku setiap hari mcm ni:

pagi: 5:30 am. singgah solat kat R&R ayer keroh. smpai pudu dalam pkol 8.. terus naik LRT pasar seni.. then smpai opis smbil jalan lenggang kangkung and singgah2 beli breakfast dalam pkol 8:20..

petang: 5:30 keluar dari TM, amek LRT ke masjid india, tukar STAR ke bandar tasik selatan. Smpai kat tbs, beli tiket pastu smpai ke melaka sentral before 9:00pm.

tarraaa.. suke takk? hehehe kenapa aku sanggup nk penat sedangkan ada je rumah kat sini? sebabnya cuma satu.. semua orang yang aku sayang berkumpul kat melaka.. takde reason aku nk tido kat rumah KL sorg2.. in shaa allah, allah bagi aku kudrat yang masih kuat.. wallahua'lam la kalau dah tua sket besok sanggup ke tak nk buat cm ni lagi kan? hehe..

ok la, nak berbuat perkara yang berfaedah.. iaitu.. makan nasik lemak.. hahaha ok lah bye

p/s: rindunyaaa kepala masyam anak mak...

No comments:

Post a Comment