Thursday, August 4, 2011

poison

assalamualaikum dan salam sejahtera.. apa khabar anda di sana? saya di sini, sihat sahaja hendaknya.. chup.. tak, aku tak berapa nk sihat sebenarnya [shh shh yg tepi sana, jgn cuba ckp mental saya mmg tak sihat ye..] jika anda mengikuti perkembangan saya di social network, anda pasti tahu yg saya baru pulang dari indonesia.. i went there for family vacation.. insya'allah, kalau ada time, aku tulis kejadian harian selama 6 hari di sana ye.. ok, lets cut the crap.. and go straight to the point..

sebenarnya aku terpaksa tambah satu lagi hari cuti dengan cuti sakit.. bukan apa, memang aku mengaku.. aku adalah galak gile mencuba semua makanan kat sana.. i mean makanan yg halal la, ofcoz bebeh.. dari makanan jawa ke makanan padang dan sunda.. mcm2 aku rasa yg masuk dalam perut nih ha.. keputusannya, pada hari terakhir aku di sana, there goes my azab weh.. food poisoning.. fuh..

almost all of my family members sakit pewot.. tp yg bestnyer.. aku adalah sehingga sekarang walaupun dah pergi jumpa bomoh.. hey2.. jumpa doctor lah.. ceh, kurafat perangai pegi jumpa bomoh.. ah, sebenarnya mood bercerita terganggu sedikit bila perut mula meragam.. mcm kena pijak pun ada gak.. ouch.. dugaan ramadan ku..


nape aku sorg je cengginih? ouch


p/s: namun, jari jemari tetap rasa gembira sedikit2 sebab dapat update blog.. sekian..


No comments:

Post a Comment