Wednesday, September 21, 2011

impak maksima

aku tak tahulah daripada mana impak yang sangat kuat dah menghentam kat kepala aku.. bukan apa, bila kadang2 nak usap2 manja kat kepala, rasa mcm baru lepas terhantuk pun ada.. sakit yang ngilu2 sikit.. ah, aku pasti korg tak berapa dapat nak bayangkan rasanya mcm mana.. tapi rasa sakit kepala ni sedikit sebanyak buat aku terfikir-fikir ape sebab musabab punca kesakitan..

nak kata tekanan persekitaran, kerja ok, study ok, parents ok.. mm check sume ok je.. rakan2 saitan social network pun sume sihat2 belaka.. gossip sume dah check, takde yang tertinggal.. duit? gaji esok dah masuk.. ape yg aku runsing sampai sakit kepala agaknya?

mungkin bukan runsing.. mungkin terlebih gelak sehingga sakit kepala.. mane tak nya, semalam sebuk promote tayar buatan tempatan.. tayamum..

ohya.. sebelum aku terlupa.. ada juga selitan adegan impak maksima.. yg aku rasa Hollywood sikit pun tak boleh tiru.. dan kalau pengarah impak maksima tonton pun.. aku rasa dia pun nak menangis kagum.. nah



the matrix pun kalah teruk punye


p/s: samina mina e eh, waka waka che' yeh...


No comments:

Post a Comment