Thursday, March 15, 2012

papan puteh

kau tahu bukan kegunaan papan putih? whiteboard kate omputeh.. boleh tulis2, lukis2.. tapi bukan tu whiteboard yang aku maksudkan.. maksud aku, papan puteh cinta hati aku, wvu7586.. tak tak.. dia masih sebuah kereta.. kereta kesayangan aku.. tapi semenjak dua menjak malaysia dilanda hujan tak berhenti, sudah beberapa ketika since last aku cuci beliau.. sehingga beliau sudah mirip benar dengan whiteboard..

mane tak nye.. orang siap bole lukis2 dah atas tu.. mcm2 art work tertempel.. nak marah, tak tau sape.. tp kadang2 aku rasa diri sendiri pun ada tanda right sane sini kat kete.. kah kah kah.. jadik, hari ni aku nekad.. hujan ribut petir sekali pun aku tetap cuci kereta aku.. hehe


over bebenor tahap creative nih.. kalo ada ini kat kete aku, memang aku silambam si pelukis..


sekarang tiada lagi papan putih.. cuma putih berseri disukai ramai saje.. hehe baru lah kacak kereta aku.. :)


p/s: nih cerita karut tv3 ni patut tak aku masukkan dalam aduan rakyat?


No comments:

Post a Comment