Saturday, March 17, 2012

rehat lagi

ni rehat lagi.. dah dah.. kau jangan nak pikir, aku ni belajar ke rehat? haruslah post2 aku sume pasal waktu rehat.. mane ade org blogging time tengah belajar? tu bukan belajar namenye.. tu kelas menulis entry ye.. aku pun pelik apehal lah hari nih active bebenor akal fikiran aku nk menulis.. mungkin sebab sadis tengok blog aku yg mula nak berhabuk sana sini.. kalau rumah aku nak naik habuk sikit je, kejap je aku dah tepis.. sapu, mop.. kau nampak tak kerajinan aku kat sana? ketara bukan?

ah sudah la.. aku penat merepek.. ni aku terlupe nak beli titbits.. sebab biasanya kalau mengantuk dalam kelas dan internet slow, aku akan mengunyah.. kalau terlampau mengantuk, aku akan makan seperti melantak tak makan berapa hari kat belakang.. aku masih ingat peristiwa kat sekolah..

mase tu aku form 3.. aku kuat belajar ye time tu.. aku rase lah.. tp aku sorg je rasa aku kuat belajar.. sebab cikgu sume rasa aku tak cukup berusaha ya.. [maklumlah tak pandai kat skolah dulu.. kelas pun kat hujung skali, tepi toilet plak tu] ah abaikan cite sedih aku.. ape yg aku nk ckp adelah habit makan dalam kelas ni.. time skolah dulu, ramai yg menyalahkan nasik kawah akibat mengantuk didalam kelas.. dimana aku tak nampak pun kesinambungan nasik kawah dengan mengantuk sehingga ke hari ni..

jadi sebagai solution, kami dibenarkan untuk makan dalam kelas.. tp makan gula or kismis je lah.. tp almaklumlah, budak2 kelas aku nih [bukan aku tau] memang pantang kalau cakap pasal makan memakan nih.. diorg pun makan nasik lemak ye dalam kelas.. mcm saitan.. org bagi betis, nak kepala.. mariyappah betei.. dapat sedas daripada cekgu aku [nama dan subjek dirahsiakan bagi kesejahteraan semua pihak]::

"tu siapa yang macam kambing mengunyah tak habis-habis dari tadi kat belakang tu?"

amek kau.. maunye tak tersembur sorg2.. dah la makan pass2 Tupperware.. tak hagak2.. hahahaha.. those were the good old days la kan? sekarang kalau nk buat lagi, memang tak masuk hakal..

dah, aku masih ada lagi nk di mentelaah.. eh?betul ke ayat aku tadi? ok la kot.. blog aku.. bukan tulis kat announcement board memane pun kan? ape kau kesah?


p/s: i wonder.. don't u miss me too?


No comments:

Post a Comment