Wednesday, September 9, 2015

arjuna beta

Salam Readers,

kan hari isnin haritu aku cuti kan? semalam plak, pengasih pengasuh aku demam selesema.. kesian plak nak hantar aqashah kat dia.. ye la.. kalau berjangkit? kesian qashah.. huhu kesian si kecil.. yang tangan kecil, kaki kecil, hidung kecil.. semua syomel tu.. hehe so, en. shuben telah megambil langkah bijaksana sini dimana dia work from home, dan dia jaga aqashah.. mmm.. kalau en. shuben jaga aqashah, memanglah budak tu asyik maaaiiiinnn je.. huhu.. en. shuben mmg rajin main2 ngn anak dia.. berbanding aku yang acah-acah dokter bila ngan anak aku.. nk cek itu ini, telinga kecil.. kuku halus, jari kaki.. lobang idong.. haaa tu tugas aku lettew.. nah blanje gambau lobang idong aqashah..

lobang idongmu tetap menjadi pujaan hatiku.. hehe

long story goes short, hari ni adalah hari pertama, selepas 4 hari 24hours bersama kami... aqashah pegi rumah pengasuh.. tadi pengasuh whatsapp aku, aqashah dari pagi asyik nanges je.. tak tau dia nak ape.. tapi nanges sampai penat.. tertido sebab letih menangis.. alaaaaahaaaiiii anak mak.. kalau  ikut hati mak nak, mak balik je sekarang.. tapi nak buat macam mana nak.. tuntutan kerja kateko.. haaa adik sabar sikit ye nak.. petang karang kita main lagi.. malam pun kita main lagi k.. siang ni adik tido je dulu.. tunggu mak balik ye nak..

p/s: i love u

No comments:

Post a Comment