Tuesday, September 15, 2015

challenge

Salam readers,

hari ni ramai banyak sekolah yang cuti.. mana tak nya.. semua 5 negeri.. melaka, n9, kl, selangor.. memang seronok dua ronok tiga ronok korg yaa.. namun pagi tadi masa aku pegi keje pkol 7:00am.. masih jam seperti biasa.. aku suspek tu mesti parents yang tak tonton berita.. jenis2 mcm aku gak.. haha nak buat macam mana, berita malaysia full with crap haha ok, enough said about haze.. now lets talk business.. hahaha

harini aku kena keja sampai besok malam (haaa malam membawak ke pagi, pagi membawak ke malam besok.. amace?) tapi work from home la.. nk dijadikan cerita.. husband kena balik melaka.. ade keje.. machine unplanned breakdown (dah nama breakdown.. ade yang planned ke jemah? xde kan) haaa sooooo, the BIG CHALLENGE would be, me being alone with my boyfriend at home:

hi boyfriend.. :)

neves la mak rasa nak.. hahaha.. ni karang migration kemana, hape ke mana ni karang.. ya allah.. mintak jauh la.. aku berdoa agar semuanya berjalan lancar.. amin.. kita doa ayah balik awal ye syg... huhu

p/s: plz balik awal abang... huhu

No comments:

Post a Comment