Tuesday, October 19, 2010

duduk diam terkenang-kenang

Menonton iklan pizza hut extreme cheesy 6 [cheese tebal tak hengat pasti merosakan diet seimbang dan menyumbang kepada sakit jantung yg kronik akibat high cholesterol] di tv mmg membuatkan aku rase tak senang duduk..aku sure takde org nk teman aku pegi makan mende tu kat sini…bff sebok diet, yg lain mungkin masih dibelenggu rancangan bajet 2011 minggu lepas.. aku jugak sangat sure kalo aku blk lg 2 minggu, kak sally (kakak aku yg mempunyai seorg anak comel) mesti da pnah makan dah.. aku just mampu sebalkan telinga dengar komen2 yang membuatkan aku rase sooo lame coz tak try lg pizza tu..huhu…kalo pade dia tak sedap, mesti aku pon tak akan dapat menjamah pizza tu..tp kalo sedap pada dia..pasti tanpa lengah, setibanya aku di kampong halaman, aku akan terus diajak ke pizza hut..hehe

pizza hut.. extreme cheesy 6 pizza

mm..cite pasal kampong halaman, da sebulan lebih aku tak balik… rase rare gile..rindu btol ngn anak2 buah2an.. last week, batrisha (anak comel kak sally) call aku n aku pon berbual dengan dia… dia dengan selambe mengeluarkan ayat “busu oa (mak usu nora..hehe comel kan nama aku kat rumah?) balik leee…puteri da rindu busu oa niii”.. owh, baru aku sedar..sangat la org Melaka anak buah aku yg berumor 2 tahun 5 bulan ni.. tak pelat langsung.. tapi bukan tu point sebenar aku.. lepas letak fon, kak sally dengan pantas hantar mms kat aku..

iye..gambar yang di pegang itu gambar saya ye..tak tau mane dia dapat..sekian

peh..mengalir siot air mata aku [macam mana la aku tak homesick setiap hari jumaat?gosh]..terharu btol dengan kerenah si comel ni..mmg aku tak sabar nak balik..Cuma ade beberapa hal yg agak penting dlm hidup aku yg perlu aku uruskan kat jb sebelum aku blk.. hal tu jugak la yg dorong aku utk tulis blog ni..walaupon tak ada satu pon post kat blog ni tentang mende tu, aku tak tau la samada aku mampu atau tak utk tulis perkara tersebut.. aah, tunggu je la nnt.. bila aku da ready, aku tulis lah..no rush huhu

No comments:

Post a Comment