Saturday, October 16, 2010

picnic at desaru

gambar wajib di setiap pantai..

ok..baru balik picnic bersame2 imah n tunang imah (anang)..penat tapi best..walaupon aku cm rase lepak gile mlm ni..tp maseh bersemangat nk update blog ni..hehe
aku, imah, anang

pkol 10 lebih kitorg gerak dari rumah aku teros ke desaru..sampai2 je imah tros ajak makan coz xbreakfast lg katenye..aku yg sembangat nk terjon laut dari semalam teruskan bersabar melayan kerenah rakan2..byk gak menu utk 3org..nmpk cm byk, tp sbnrnye just nice je kot..xbyk, xsikit (tak nak mengaku mmg dasar byk makan sekor2..kalo bw satu lori pon bole abes punye..hahaha)




cam best gak pantai desaru ni..ombak cm agak kuat, tp air dia tak lah sekotor pantai klebang..huhu..walaupon tak sejernih tioman, tp jernih jugak la.. kire puas ati la..walaupon skang muke cm da hitam legam..xhingat nk meeting hari isnin nih..ntah ape la rupe aku agaknye

berlagak seperti pandai berenang di tempat yang dalam.. ;p

anak lah ikan lah ikan...di makan ikan..

cakap psl tioman, terigt kat geng tioman..huhu..mmg slama kat desaru, aku mmg byk bukak cite tioman.."mase aku kat tioman kan..aku...." <--gaye lagak cm aku da pernah bermastautin kat tioman, hahaha..tp seriosly, aku cm miss kat geng tioman..hehe wagy, azeela (miss gile hair spa korg), sapik, abg, aie (a.k.a pemancing2 yg berjaye)..haish..bile la agaknye kite nk wat reunion blk ni? masing2 cm bz ngn life sendre..aku pon same..
not in pic azeela..tukang amek gambar..huhu

tp, bila aku pk2 blk..i should reward myself mcm ni slalu..kalo tak, aku rase macam membazir je life aku..asyik pergi kerja, then blk kerja..then penat kerja, tido, bangun semula terus kerja.. kerja kerja kerja.. jgn slh faham, aku suka sangat ngn my job skang..tp, mana ada kerja yg tak penat (cilok ayat ayahanda)..so reward mcm ni mmg sangat perlu..

ok, cukup stakat ni..nnt aku update gmbar plak dlm post ni..huhu

No comments:

Post a Comment