Thursday, October 21, 2010

perkara berbangkit

aku baru pas siapkan minit mesyuarat, jadi tak heranlah kalo ayat2 aku malam ni lebih menjerumus ke arah yg lebih formal kerana terbawak2 ayat2 minit mesyuarat..aa ckp pasal minit mesyuarat, banyak benda sebenarnye yg aku nk tulis bila aku start blogging nih [ade kene mengena ke ngn minit mesyuarat?aah lantak lah]..tp bak kata sayda dino, memang la spatutnya blog ni tempat meluahkan perasaan, tapi bila start je nk blogging ni, tulesan tangan ni lebih menjerumus utk bergosip berbanding luahan perasaan..hahaha

tapi aku sbnrnye tak minat pon nak bergosip2 ni..gosip pasal diri sendiri ok la kot..ha ha ha..teringat zaman kat sekolah..sume org pon sebok gossip sane sini..duh tipu la kalo aku tak pernah join.. girl school kot, mesti la manyak cakap punyee.. even kalo gath pon..suara kitorg mesti kedengaran di setiap pelusuk tempat perjumpaan.. huhu..sume org sebok nak bercakap smpai tak sure ade org yg mendengar atau tak..sbb tak perasan plak ada yg menutup mulut ketika sebarang perjumpaan..haish, tak paham btol la ngn rakan2 skolah aku nih..heee

5 Jujur Iklas Amanah lagi Fatonah

tp personally, mmg windu abes kat diorg.. selain bandoengers, n kipas, aku miss gak sume rakan2 lain cm aina, aishi, jaime, ainkarim, leman, shoe, buddy, yanie, lomon, lindeq, budak2 block A.. aah.. aku mmg windu sume heroes 9903..walaupon yg xbape nk rapat, kalo jmpe balik, mesti kecoh

tapi yg peliknya aku tak pernah rindu kat sekolah..tak kesah la ape org nk cakap..aku just rindu kawan2 je..tp aku tak pernah rase nak ke zaman sekolah balik, rasa nak pakai baju skolah semula.. aku cm taubat tak nak lalui semua tu lagi.. huhu, xde bad memories tp just mmg cm da tak sanggup kot nak skolah lagi.. cam penaaaaat sangat.. life study kat u ok lg kot.. relax sket.. tak pressure..

aku cm tertunggu2 bila la diorg nk wat gath lg nih? byk gak yg aku terlepas.. ye la sorg2 dok tercampak kat jb ni ha.. harap kan jaime je blk from aussie baru nk gath kecil2an.. tu pon sorg lg tu, bila da blk for good mesti tak keje jb punye..

haish, xtau la nape parents aku cm beriya2 nak aku settle down kat jb ni..ape yg ade pon aku tatau.. tp, aku cm turutkan je la.. kehendak org tua, takkan nak bantah kot.. aku just berdoa semoga ada hikmah disebalik semua kehendak parents aku nih..aku ingat lagi lepas je abes skolah, aku cam sumpah takmo stay jb lg.. cm bosan dowh.. so aku choose matrix pilah, then masok UKM Bangi.. tup tap.. dapat smbung kat UTM Skudai.. then rezeki kerja pon kat sini.. aaa tu la jangan cakap yg bukan2.. tengok ape da jadik? amek ko

cukup stakat ni..aku rase cm da mula merepek kerepek da nih..

4 comments:

  1. hahahahaha minah gosip yang akan hilang arah kalau tak dapat gosip. dasar.

    ReplyDelete
  2. hahaha..mmg hilang source gossip..ko bila nk balik jb? bawak pulang skali sume gossip2 terkumpul...boleh dikongsikan bersama

    ReplyDelete
  3. gossip girls... besah.besah.hehe.aku yg di KL pon jarang sekali nk pegi gath kecil2. hoho.

    ReplyDelete
  4. eleh mai..alasan la tu..hak3.. bday gurl..happy buttday ya ;p

    ReplyDelete