Sunday, October 17, 2010

ordinary sunday

sibuk membetulkan header yang asek tersenget..(dengan usaha gigih guna paint tool sahaje kerana laptop ni tak install photoshop..mmg memenatkan) aku hampir terlupa janji2 aku pada kakak saudara aku.. kak marina, kak liza..makcik dah (ini mak saudara saya)..n all d anaks saudaras..diorg sume excited nk swimming kat umah aku..owh..tak baik pulak mungkir janji kan..gembira pulak melihat anak2 kak liza girang gembirang bermandi manda..huhu

kakak nabilah

amalina and mamat

walaupon aku sedar muka aku cm da sunburn yg agak kronik, aku pasti jap lagi aku pasti hilang pertimbangan tentang tu sume.. tetap akan masuk dalam air klorin bersama2 mereka... huhu, pasti kulit mengelupas esok.. dan sekali lagi.. esok ade meeting.. huhu.. bagaimane la rupe aku?.. harap2 tak begitu teruk.. ngeee

biar muka cm hamlau, aku cm tak kesah sangat..janji meeting tu mesti berjalan lancar..amin...itu lebih penting sbnrnye..

aah..header ni..nanti2 la aku btol kan..buat mase ni, biar dia senget dulu.. baru la style..hak3

nota akhir untuk hari ni: sedang2 sebok melayan anak2 saudara, aku menerima satu panggilan dari kampung..membawa berita yang tidak menyenangkan..siapa sangka hari yang aku anggap indah, diselit dengan berita seperti ini.. bapa mertua kak molly (kakak aku yang skarang menetap di KL) yang juga bapa kepada mael telah meninggal dunia jam 5.23 petang tadi.. alfatihah..semoga arwah ditempatkan dikalangan orang2 yang beriman..

No comments:

Post a Comment