Friday, April 27, 2012

activity 1/30: shop till you drop

seperti yang telah dijanjikan semalam.. setiap hari, satu aktiviti.. hehe :) so, today i spend my time with my bff, yuki yang amat hiba dengan perletakan jawatan saya.. ya.. dia diantara orang yang paling sedih.. dia dan kak amy.. dan aku juga, amat berat nak meninggalkan tempat sempurna ini kerana mereka berdua.. dan imah.. ya, yang rapat2 ngn aku ofcoz ISC fam.. aku pasti satu persatu memori daun pisang akan terungkai di sini.. untuk malam ni, aku pegi CS.. hehe.. aku pasti rindu tempat ni.. dan bazar karat.. walhal bukan beli ape2 pun [ok, ini penipuan besar] tapi suke tengok orang ramai2.. ntah ape tujuan agaknya.. haha.. tapi u ols nk tau? mng sale ok.. bocor purse mak.. nah sisipan gambar..

aku suke yg ni.. tp kak yati ckp tak cantik.. tibe2 rasa menyesal plak tak beli.. isk.. nk kene pegi lagi nih.. coz kak molly pun cm nak satu.. huhu


ok..aku pun suka yg ni.. ingat nk beli 2, satu kak yati n satu aku.. tp satu je yg ok.. ada lagi 2 dlm stor tu dua2 ada scar yang tak boleh di maafkan.. hehe.. kau tengok je la perangai aku, abes aku soh diorg kosongkan stor mng.. hahaha


pink ni cantik.. ingt kak yati suke.. tp dia tak suke pule.. tp cm sesuai utk puteri kan? mm tp cm over pule kecik2 da pakai mng kan? hehe jeles la aku nnt.. so, cancel.. puteri takpayah k.. puteri pakai yang princess je.. baru la kena ngan tema..


lepas tu, aku serbu bazar karat n belikan abg ju wallet.. cm cute.. dia cm getah ke pvc ke.. aku pun tatau nk describe.. ok, aku rasa mcm kaya raya plak skarang ni.. hahaha.. 


p/s: oh ya, mane barang untuk aku? dem..


No comments:

Post a Comment