Saturday, April 28, 2012

activity 2/30 :: tengok wayang

hari ni timeline, dashboard, wall sume berderu cite pasal bersih 3.0.. sokong atau tidak bukan itu persoalannya... aku tak mahu jadikan blog DILLIC ini sebagai platform perjuangan politik mana-mana pihak.. cuma aku rasa mcm tak kena lah suara rakyat melalui demonstrasi ni.. sedih tengok makcik2, adik2 kecil, pakcik2 tak brapa sihat berkumpul ramai2.. apetah lagi melihat jejaka2 kacak di sana.. sekali tempat tu kena bom, hamekau.. sume pupus.. kurang populasi rakyat malaysia.. dan makin tinggi peratusan kes kepupusan jejaka kacak malaysia.. haaa


ok.. abaikan pandangan politik tidak profesional aku diatas, seperti yang aku dah janjikan, satu hari satu aktiviti bagi memperingati kenangan UTM.. hehe hari ni, aku da letak satu lagi aktiviti.. tengok movie dengan kak amy.. hehe cite the avengers yang kalau ikut aku sorg, mmg aku tak tengok.. kalau diberi pilihan, aku pilih cerita kartun atau romantic comedy yang tak payah fikir banyak2.. hehe.. tp aku yakin dan suka dengan phrase ini --> 'good things happen when you go for it'.. it always works anyway :) nah movie trailer untuk tatapan umum..



kenapa cerita ini mengigatkan aku kepada cerita kartun he man? owh.. mungkin keluaran tahun yang hampir sama agaknya..


tapi pada waktu siang ni, aku punya aktiviti perlulah buat assignment ye.. ade submission on monday.. bizi gamaknye.. tp masih mahu blogging.. hehe


p/s: mesti lah tak sama, tengok wayang kat KL takde kak amy kan? :(


No comments:

Post a Comment