Saturday, April 21, 2012

sesak napas

waktu rehat datang lagi.. ye, aku tengah class mcm biasa.. dan aku menghabiskan waktu dengan membaca buku akademia baru, dato' zaini ujang.. haa.. ni kalau dato' tau nih, mesti dia bangga coz aku usung ke hulu, ke hilir buku ni.. hee

tak perlu dramatis sangat, sebenarnya aku sedang buat research sket tentang strategic management.. and i believe that new academia is the best example.. bukan banyak organization yang mampu nak bukukan strategic planning mereka.. as far as i concern, aku belum nampak satu pun.. tp to depend on my tiny knowledge, aku yakin mesti ada juga organization lain buat..

sebenarnya aku memang tengah sesak napas skang nih.. bukan sebab penyakit kronik, tapi sebab ni gula2 ape yg member aku provide kat aku nih ha.. aku memang suke gula2 yang berasaskan mint.. tapi yang ni ha, melapau batas berangin dia.. smpai sesak napas.. haa hamek kau.. mencungap2 mcm ikan emas jadinya.. <--ye hyperbola di situ,

semalam ada sket celebration for my fellow friends.. life have to go on.. great people might come and go in our colorful life kan? so, this event lebih kepada farewell untuk jidah, dayat n imah.. ah imah, kau pindah depan pintu je.. langsung tak jauh dimata... tapi masih dekat di hati ye.. hehe.. nah sisipan gambar..


 eat. pray. love. :)


p/s: makan belacan, satu badan bau belacan.. namun kau tetap nak makan bukan?


No comments:

Post a Comment