Wednesday, July 11, 2012

citra karisma

ye aku tau, agak terlewat untuk aku mengumumkan perkara ini.. setelah genap 1 bulan aku meninggalkan UTM, aku telah menerima panggilan yang tidak terjangka daripada ISC.. particularly kak amy dan kak linah.. mmg agak memeranjatkan bila mereka memberitahu yang aku telah tercalon sebagai penerima anugerah perkhidmatan cemerlang 2012 daripada UTM.. perasaan aku waktu tu.. bercampur baur.. rasa sedih, gembira, berbaloi.. dan sedikit terlambat..

namun, aku amat berterimakasih kepada pihak UTM kerana telah sudi untuk memberi aku peringatan manis moment terakhir bersama UTM.. dengan rasminya, aku telah menerima anugerah perkhidmatan cemerlang UTM 2012 pada 3 July 2012 yg lalu..




since ni first time aku terima anugerah sedemikian rupa.. sememangnya, aku sepatutnya lebih bersedia kan? tidak.. aku tak sempat nk buat semua tu.. aku memang tak membeli sebarang baju baru.. aku sendiri tak percaya pada apa yg aku nak lakukan pada waktu itu.. sehingga aku berjumpa semula dngn bff, yuki yaya.. dia yg buat aku sedar.. eh? takkan tak beli baju baru kot? hasilnya.. ok, aku dapat sepasang baju raya ke -3.. hehehe.. nih aku sisipkan gmbar aku yg terpampang dalam website citra karisma dan dalam buku cenderamata.. hehe 


tahniah di ucapkan kepada semua penerima anugerah tahun ini.. dan bagi rakan2 yg lain.. insya'allah tahun depan ada peluang lebih besar.. kenapa? kenapa? sebab aku tak compete lagi tahun nih.. kahkahkah.. dah lah.. aku da mengantuk.. selamat malam sayang..


p/s: there are things that i don't know, and i don't wanna know..


No comments:

Post a Comment