Wednesday, July 25, 2012

sleeping bag

seperti kanak-kanak ribena yang lain.. setiap hari aku memang hari yang amat menarik.. pelbagai kejutan sana sini yang aku terima setiap hari.. pendek kata, everyday is an interesting day lah.. sebenarnya entry hari ni memang ade kene mengena dengan kisah aku, tangga dan kunci kereta semalam..

seperti yg telah diceritakan didalam entry yg lepas, semalam aku telah mendaki adalah lebih kurang 200 anak tangga.. haaa.. da mcm batu caves nko.. tak reti2 lagi pas ni kalo lift rosak, sila tukar ke pakaian sukan yang lengkap.. termasuk sport shoes ye.. masalah semalam, haruslah aku tak bersedia seperti nk bersukan kan? nk ke kerja la katakan.. tp nasib baik pakai selipar je ye.. aina yang curious, terus text aku sebaik sahaja entry di post.. sms ringkas berbunyi seperti ini::

kasut ko? high heels lagi ke?
tingkat berapa ko duduk.. 

hehe.. total termasuk sampai ke kete, ada dalam 12 tingkat.. amace? tak kurus peha mak? habis gak lah lemak2 ternakan yang simpan bertahun2 nih.. heehe  rentetan daripada kisah bersenam tanpa di undang semalam, satu badan aku sakit ye hari nih.. almaklumlah.. tak berapa nak bersenam.. tiba2 jadi sprinter kan? kau hade? haaaa.. haruslah badan sakit2.. 


jadi, aku mengambil keputusan untuk tidur sebentar di err surau.. mm cm ni, surau kat tingkat 19 sebenarnya.. dan penuh dengan aktiviti bulan ramadhan termasuk pengedaran bubur lambuk.. jadi, aku rest kat cm partition yang telah dikepung kemas kat floor aku dan dijadikan tempat solat kaum hawa.. hehe.. takde org biasanya kat situ.. diorg solat situ if da terlepas zohor jemaah kat tingkat atas..  jadi, dengan pantas.. aku pun menuju ke tempat berkenaan.. tiba2 aku nampak ni.. 


haaa... tak terkejut kau? 

aku separa terlompat ye.. dan seterusnya aku terpegun sebentar melihat perkara tersebut seperti bernafas.. 



p/s: kak, nk tido kat surau smpai bawak sleeping bag segala..kau ingat nak tido smpai esok ke hape? kau memang juara lah kak.. aku kagum sebentar..

No comments:

Post a Comment