Wednesday, June 4, 2014

Go Die Diet

assalamualaikum dan selamat sejahtera,

sebenarnya diet aku dah innalillah dah semalam.. haaa kau tengok e? bila aku nak diet jer, ade je makhluk2 allah yang bermurah hati nak belanja aku LUXURY MEAL.. haaa kalau stakat nk blanje aku biasa2 tu, aku cam tak kesah sangat (i mean, duuhh sape tak suke makan free kan?) tapi ni bila aku ade niat nak istiqamah dalam diet, memang banyak cabaran dan dugaannya..

macam semalam nih la... aku ade training ngn vendor.. training kat opis aku je la.. so i don't expect much.. aku yang orderkan morning tea, and evening tea.. so, aku expect only drinks and a few kueh la kan? haaa so, pagi2 tu aku boleh la sesi bercakap dengan karipap mcm dalam entry lepas.. bila da tengah hari.. nko, aku tak sempat bercakap dah.. mane tak nye.. makanan kat Pullman tu international, ade yang cakap jepun, italy, france, india, arab.. sikit2 la cakap melayu.. hahahaha ni ha aku punye appetizer..


 haa, dah siap reserved nko.. kemain lagi meriah tawarannya..




yes, i know it is awkward to start your meal with desserts.. but who cares? my diet is dead anyway.. hahahaha


haa.. begitulah kisah pemakanan aku.. see? now i remember why i cant go diet.. because of this la.. haa 

p/s: aku nak tengok.. esok aku makan ape plak kan? hahaha

No comments:

Post a Comment