Tuesday, June 3, 2014

makan lah saya, makan lah saya..

assalamualaikum dan selamat sejahtera,

haha.. baru day 2 chu olls.. haa berjaya ke tak? aku pon taktau.. hari nih ade training plak tu.. ko paham2 je le.. atkins nih kan low carb diet.. aku plak ni baru nak masuk induction week.. plak training memang sediakan makanan sepanjang hari.. plus coffee or tea.. memang sume tak boleh time induction week.. tadi aku sempan jengah karipap ngan donut kat meja luar training room.. memang nampak macam nih..


tolong.. tolong.. (haa, haa ko dengar tak? sshhhh aku dengar sesuatu nih..)

ah, dramatis sungguh.. walhal donut ngn karipap je weh.. why? kalau tak mengenangkan badan yang da membesar drastik macam belon nih.. memang aku dah cheat.. tapi what? cheat on your second day? please.. at least show some effort.. kan? haha adekah aku marah dengan pemikiran sendiri sekarang? ya..

p/s: harap2 dapat bertahan 14 hari.. lagi 12 hari jer lagi.. come on absya.. u can do it!

No comments:

Post a Comment