Sunday, June 1, 2014

rumah idaman

Assalamualaikum dan selamat malam..

oh ya, bila aku baca balik entry semalam tampak sangat tensi.. mungkin sebab tiada sebarang sisipan gambar.. atau memang jalan cerita agak serius.. jadik, harini aku nk buat entry bervideo pulak.. hehe, sebenarnya rumah impian aku adalah rumah atas tanah yang tak berapa luxury tapi nak ade backyard.. extra kalau boleh ade kolam renang.. hehe amboi kau siap ada kolam renang.. tak luxury jadahnyer kan? tapi ah lantak lah.. itu lah impian aku.. hehe

jadik, memandangkan kesemua perkara kini memerlukan ruang yang effective, seperti entry aku beberapa tahun yang sudah.. di mana perabot yang mempunyai pelbagai kegunaan (ya.. yang sampai sekarang aku tak jumpa pun dijual secara terang-terangan di malaysia) maka, sekarang nih, backyard juga perlu ada double function.. macam ni ha:

haaa kelass nkoo... 

tapi tu lah.. nowadays.. jgn cakap rumah kampung, rumah teres pon dah berjuta.. eeehhh... mahal giler lah.. boleh giler kalau nk mengiranya.. pening kepala mak nok.. mcm mana nk ade pool nih, jangan cakap rumah yang ada laman, tanah pon takde lagi nokk... acaner?

p/s: abang.. nak satu boleh? hehehe.. xoxo

No comments:

Post a Comment