Sunday, November 21, 2010

agak lapar ketika menulis

pagi ahad yg tenang, aku mulai kehidupan dengan housekeeping..rasa2 rumah aku ni macam kecik je..tp bila tiba saat housekeeping..aku rase macam besar semacam pulak..tak habis2 kerjanya..di selangi dengan batuk2 kokol yang sounds like chronic..aku tetap gagah buat housekeeping sehingga aku menyelangi dengan aktiviti facebook..ade pulak post2 yang membangkitkan nafsu makan aku..

sebenarnye aku kalo duduk sorg2 kat rumah, aku cm tak kesah makan sgt..[ye la tu..huh!] coz aku rase cm leceh..da makan nnt nk kena kemas2 lg...nk kuar malas..tp bila da terigt nk makan, aku pon ade rase macam nak tinggalkan je rumah yg baru separuh di kemas..takpe la, jap lagi buleh smbung kemas2 kan? huhu

sesekali melayan movie yg cudly mcm ni mmg syok...hehe


p/s: i love u darl huuhu

ok aku nk kuar pegi makan jap..nnt aku blk aku online semula.. then cari mood utk bercerita2..huhu byk je cerita..tp nnt aku schedule kan sepanjang ketiadaan aku ke sarawak minggu depan ye..satu hari, satu cerita [terpengaruh dengan cerita ps I love U la nih hak3] <-- gaya cm pegi sane aku xbw broadband ngn laptop kan? hahaha...saje je, baru la dramatik sket..ces da la..aku da lapa..bye2

No comments:

Post a Comment