Wednesday, November 17, 2010

asmaradana

kesian kat sit ngan zack..diorg tak dapat tonton asmara malam ni sebab tv diorg rosak..huhu, tapi aku da pesan kat sit, suro dia pegi booking mamak yang terdekat agar tidak ketinggalan episod kali ni [eh? what de? kan ade tv3 online? tengok je la besok..heehe tp soo LAME, orang da dapat tengok malam nih..hak3] <-- tapi ni cerita minggu lepas..semalam aku ada dapat post daripada sit 'mari berasmara malam ni' [ces, post ni membuatkan ramai orang tersalah sangka..wat de sit?hahahaa]
aku memang dah berjanji nak menonton asmara bersama2 mereka yang terpengaruh dengan status2 aku di facebook setiap malam selasa. tapi malam tadi, aku keluar ngn member..hahaha, bdw ape da jadik minggu nih? huhu tak kesah la, asmara da tak jadik satu item penting malam selasa aku seperti minggu2 lepas.. pada aku, zalia jadik baik tanpa pengajaran..hak3..senang sangat so da takde thrill nyer cite asmara selepas zal jadik baik..heehe..walhal dulu masa dia jahat, aku cm menciew gile tengok die..hak3

ok, ketepikan cerita asmara.. hari nih hari raya korban..hehe selamat hari raya aidiladha kawan2..ape korban anda tahun nih? korban aku tahun nih [bukan korban cinta-ziana zain ye] adelah...tak pulang ke kampung pada hari raya korban nih..ces, kak sally dok call2 aku tak berhenti..bragging about the meals today..dan betapa ruginye aku tak balik kampung coz dia masak sedap2 punyeee.. berbanding aku? skang aku kat mane? office ye, sekian.. kak yati ade bg mms gmbar batrisha..dia siap tanya

"mama, mana semua org nih? tak balik pon? ummi [kak molly] work ke? pak lang ju n busu oa pon work ke?" dengan muka yg sangat sedih ok..ade buat aku rase nk drive blk melaka skang jugak..tp ape kan daya, esok keje..dan keadaan kesihatan yang tidak mengizinkan..[oh ye, aku demam+batuk+semaSema yang berlarutan tapi masih ligat bekerja dan keluar bersama rakan2 seperjuangan...hehe]

pg tadi aku g rumah mak long..after raye2 aku terpk banyak nyer keje kat office nih..lepas soal selidik org2 sekeliling, mmg confirm takde itinerary lain selain lepak2 di rumah.. then after check line cm agak2 clear, aku pon angkat kaki pi office nih..

aku sebenarnya nak kena uruskan beberapa perkara kat office memandangkan minggu depan, kitorg satu office kena pegi bengkel kat sarawak..sounds like fun..tp persediaan agak genting..sbb maybe aku 1st time handle kot..memandangkan aku takde background HR pon..banyak bantuan daripada Imah yang aku minta..tp skang nih, nak book flight n hotel pulak..sume org pon cuti kot hari nih..esok baru bole..aku takut fully block je sbb time2 cuti skolah cmni kan?mane tauuu..

ok bengkel minggu depan ni lah yang akan menyebabkan aku tak dapat hadir ke kursus kat kedah..kebetulan fall on d same date..bengkel kedah yg aku cite dlm post yg lepas tu ditangguh kepada minggu depan..masin mulut aku, mmg tempat tu pn banjir..sbb tu tangguh..tp bila tangguh pon still aku tak dapat pegi.. kesian kat abg wan yg slalu follow up budak2 ISC nih nk mai ke tak program dia..sorry abg wan..ade bengkel kat saghawak la..huhu

aku igt hari nih nak melepak smbil update2 blog..tp maaf, ada kerja pula~ kalo free aku update lg k..tp yang penting, minggu depan mesti ada update dari saghawak..nantikan debaran nya..hahaha..

No comments:

Post a Comment