Tuesday, October 18, 2011

heeey macarena, aaight!

yes, its tuesday again peeps.. ha, ape yang engkau orang buat bekerja lagi di sana? sepatutnya paling lewat pun lepas solat maghrib, baik kau balik rumah.. bukan ape.. kan kegembiraan malam weekdays kemuncaknya pada malam selasa.. mula2 aku mcm tak perasan yang aku mempunyai keinginan bahawa setiap malam weekdays adalah malam selasa sehingga ke satu hari, aku balik terkocoh-kacah dengan harapan dapat berjumpa dengan fifi fairuz fuyoo.. tapi harapan kecundang sebaik sahaja sedar bahawa ianya malam khamis sebenarnya.. ah, frust.. oh ya, cerita botak ni pun makin sweet.. syok gak tengok gangster feeling2.. janggal.. haha

dan satu lagi, soffiya ni, kan ke sangat typical.. semua cerita melayu nk mcm ni.. semua2 akan suka pada sorg perempuan tu je.. dari pakcik tukang kebun sehingga ke jutawan negara.. ah, so damn typical.. [tapi aku masih menonton.. cis].. tapi mungkin tu reality sekarang.. kalau org hot, semua org nk kat dia.. org tak hot.. mungkin boleh terus jadi watak picisan, yg kadang2 orang tak perasan pun kau wujud.. yes, life is unfair.. but it is still good anyway..

selepas menulis 2 paragraph di atas, baru aku sedar, OMG.. aku sangat kaki drama ok! [tu la, asyik ckp mak suke tengok sinetron, kan aku dah berjangkit..at least mak ada pada tahap international.. sedangkan aku lebih taste melayu ye] walhal sekarang ni, tahap busy aku dah bertambah 2 kali ganda.. project dah bertambah, dan aku tambahkan lagi schedule dengan study.. fuh.. aku ingat aku akan meninggalkan dunia menonton drama.. tapi ternyata.. tidak.. kenapa aku mcm main2 sangat ni? gosh.. bila la i wanna get serious nih? hey hey hey!


hehe, almost like nevaaaah


ok, aku rasa ni mungkin entry mukadimah.. cm gatal plak nk menulis malam ni.. sedangkan paper banyak lagi boleh tulis.. kah kah kah


p/s: yes, i miss all my post script about you.. ;p


No comments:

Post a Comment