Tuesday, October 18, 2011

move like jagger

sibuk pergi cakap good night kat semua org.. walhal diam2, aku pergi curik2 tulis lagi satu entry.. haha, rindu la weh nak menulis rancak seperti bunyik popcorn masak.. kasi can lah.. hahaha.. ok, aku agak terkejut bila kak molly tahu akan lagu 'move like jagger' by maroon 5 ni ha.. ye la, bukan ke dia ni jenis2 zaman lagu keroncong? eh..silap, zaman2 lagu ahwie, amy, hattan.. haaaa mane aku tak terkejut?.. ah, kita biarkan isu kak molly dengan perkembangan dunia muziknya..

aku mmg dah default perangai, kalau tak tau ape2, aku pantas cenderung untuk type permasalahan di google.. dan di pendekkan cerita, aku pun google la jagger tu amende.. dan menurut pemerhatian aku, jagger adalah nama org.. huhu, aku igt cm satu term untuk cm org yg cool ke, poyo ke.. ape ke.. huhu, silap rupenya.. anyway, its a nice song.. nah amek untuk tontonan umum




p/s: tajuk entry kau pun, tak agak2.. hampir tercabut jantung aku dengar.. hahaha, and yes, i did found you


No comments:

Post a Comment