Monday, October 3, 2011

sampai bersawang, baru nak update



jangan risau, entry ini tidak ada kena mengena langsung dengan mana2 jenis serangga mahupun labah2.. saje je kasi expression lebih sket.. ye la.. blog nih dah naik bersawang tak berupdate.. hehe, bukan ape.. kadang2 isu2 dunia ni banyak yang melalaikan.. baiklah, sebelum aku terus melalut jauh.. baik kita terus ke point sebenar entry ini di tulis..

sebenarnya ketika aku mula nak menulis.. mcm2 idea bernas kat otak nak menulis.. tiba2 ada sesuatu yg menarik perhatian aku.. design baru tamplate blog ni ha.. haaa.. dengan semangat berkobar2 aku pun tukar sana sini [konon2 creative abeh dah idea aku].. there you goes.. ini tamplate terbaru.. tapi aku rasa mcm ada yg tak kene je.. mm..

takpe.. untuk tempoh masa percubaan kali ini.. aku akan biarkan je dulu design mcm ni.. later on baru lah aku tukar lagi kalau tak sesuai.. alaa.. yang sana tu jangan la dramatis sangat.. tukar background je pun.. bukan tukar hak milik..dah pergi kesat air mata kau..

p/s: people change rapidly.. accordingly to their environment.. if you doesn't change much.. you better move on to some new places that will make you change :) Dare to try something new.. :)


No comments:

Post a Comment