Tuesday, October 6, 2015

busy kateko

Salam Readers,

hehe.. nampak tak ilmiah betul dua post aku sebelum ni? hehe.. saje test power.. mane tau boleh cari makan.. aku memang suke menulis.. nak juga memanfaatkan nikmat yang allah kurniakan kat aku nih.. hehe.. so, how was your day peeps? mine never been better.. aku suka online shopping.. (ah.. sebenarnya aku memang suka shopping pon.. online ke offline ke.. janji shopping.. nengok? macam mana tak kering poket? hahaha) macam biasa la, adat online shopping ni.. ada yang sampai awal.. ade yang sampai lambat.. biasanya datang lain2 hari kan?

long story goes short, hari ni semua barang yang aku order, sampai serentak.. haaaa.. aku nek moto ni hari ni.. jap aku call en. shuben suro dtg nek lori amek aku petang nanti.. hahahaha ni salah satu (yaaa da banyak lagi.. mane aku tau nk smpai serentak? hahah) bendealah yang aku beli nk bawak balik petang nih:


autumnz food processor.. 

ye la.. aqashah nk masuk 6 bulan da 2 minggu lagi.. nanti aku review ya produk ni bagus ke idok.. kejap je nko.. peh.. how time flies.. jadik, aku kenalah rajin memblend makanan baby lepas nih.. hehe.. ok la.. sebenarnya tujuan aku keluar entry hari ni adalah supaya korang jangan ingat page aku ni kena hack, sebab memang aku yang tulis article2 yang acah2 ilmiah tu.. hehe

p/s: dongibab kipidap

No comments:

Post a Comment