Tuesday, October 13, 2015

telefonku sayang

Salam Readers,

korang.. aku sayang gile phone aku ni.. phone cikai je.. xde le gempak2 nau.. sebab aku ada prinsip.. harga phone jangan lebih rm1000.. janganlah phone anda lebih mahal daripada harga peti ais mahupun washing machine.. haa gitu lah prinsip aku.. namun, lebih kedekut lagi apabila phone aku ni actually hadiah perkahwinan kami.. bukan atas hantaran, tapi hadiah lepas kawen.. before pegi hanimun kat bali, en. shuben belikan aku phone ni.. alahaiii sweet nye awak.. (jek sket, mane tau dapat lagi sebijik) maknanya, usia phone ni da nk masuk 2 tahun.. weh.. dah 2taun aku kawen.. alhamdulillah.. namun, hari ni.. dia dah mula nazak.. asyik hang, kesian aku tengok dia.. so, aku pun buat cleanup gambar, video dan sebagainya.. hasilnya.. tarra..

jumpa gambar ni <3

ni adalah gambar first snap guna phone ni kat kedai.. masa tengah beli.. huhuh (terbukti aku pernah kurus sikit) hahahaha banyak sangat jasa phone ni.. da ikut aku around the world da pon.. bape kali naik flight phone ni.. sayang sangat kat phone ni.. banyak sentimental value.. tapi, bila da nazak cmni.. memanglah kena start menabung dalam tabung ayam sekarang nih.. cukup tahun, pecahkan tabung ayam.. buat beli handphone baru.. waaa.. bertahan ya phone..

p/s: valuable items can turns into precious items when you have sentimental value on it.. i just cant let u go now phone.. please.. be strong

No comments:

Post a Comment