Sunday, October 11, 2015

movie marathon: kingsman

Salam Readers,

Ini bukanlah sebuah cerita yang baru.. in fact, aku dah pernah tonton pun sebelum ni.. tapi memandangkan aku nk cerita best yang ringan2 je hari ni, sambil meneman Jebat belajar, so aku cenderung nak tonton cerita yang aku dah tahu ape akan berlaku.. kingsman ni da lama da en. shuben download.. memang best.. aku suka cite2 cm agent2 ni.. haaa jeng jeng jeng.. nah blanje trailer:



nora bagi 4 bintang.. best

walaupun sebenarnya aku rasa awkward bila dengan British English slang mencarut, jalan ceritanya A. British English kan begitu formal sekali.. tak sesuai di carut2 gitu.. nampak macam budak kodi yang acah2 swag.. haha..

ok, i'm gonna end my weekend by accompanying kak molly to ampang park.. to eat all time favorite kuey teow soup and chee chun fun (ntah mcm mana eja tatau) korg tau tak? ampang park nk tutup lagi 6 bulan? sedih.. mall yang legend tu.. haaih.. so long..

p/s: exciting weekend.. 5 entry dalam masa 2 hari.. hebat..

No comments:

Post a Comment