Sunday, October 11, 2015

study sunday

Salam Readers,

haaa.. kepada kanak-kanak ribena yang bakal menduduki peperiksaan PT3 esok, GOOD LUCK.. hahaha.. rasekan ko, azab aku menjawab PMR dah pun berlalu 14 tahun dahulu (PEEEHHH.. mak aih.. dah tue dah aku nih??) haaa.. pesan aku kat Jebat (ye, jebat PT3 besok) tak payah nk jastin biber sangat, fokus belajau.. (a little bit too late kalau baru nk start belajau kan? hahaha i believe he has studied, in his own way la kan?) long stories goes short, esok nak peksa, hari ni Jebat ada tuition agama.. haaa gittuu..

nk dijadikan cerita, kak molly ada majlis menyambut menantu kat melaka.. hehe, biasalah.. girl's school.. very super close friends (ala2 my super girl friends gitu) so, in gang, kak Ad lah orang first menyambut menantu.. haaa havoc tak havoc majlis, penuh ngn budak sharod.. hahaha nampak macam reuinion plak.. so, kak molly telah meminta tolong aku untuk teman jebat.. amek dia balik dari tuition..

biasanya, lepas makan, aku akan lepak2 nengok tv ngan jebat.. tapi sorry jebat, not today.. esok ko exam kot? so, aku pun membuat latih tubi kerahan tenaga untuk jebat.. kitorg (aku, en. shuben n aqashah) tengok tv.. jebat kena buat soalan Maths.. almaklumlah.. esok paper maths.. and 100% from paper.. xde carry mark.. so, study hard and smart boy! nah blanje gambar:

hihhi.. nampak tak aqashah? rilex kan?

motivation aku kat Jebat berbunyi seperti ini:

hanya kau je yang akan bawak result engkau.. sampai bila2 result ni result engkau.. nanti aqashah dah besau, dia akan tanya result PT3 kau, sama macam mana kau tanya berapa result PMR busu oa n uncle fahmy.. so, macam mana kau nk jawab nanti?

hahahaha.. motivated ke tidak? hahaha.. ape2 pon jebat, good luck.. doa banyak2.. semoga allah permudahkan ya..

p/s: kak molly tampak lebih gentar dengan PT3 berbanding jebat.. sekian..

No comments:

Post a Comment