Monday, October 12, 2015

movie marathon: the voices 2015

Salam Readers,

aku memang suka cerita2 genre comedy, agent2 ni ha.. tapi memang aku rasa disturbing gila kalau ada cerita yang bunuh2 melampau.. pecah organ2 sana sini.. eeeuwww.. yuks.. baiklah, aku telahpun mencari cerita yang genre nya comedy, dan berjumpa dengan cerita the voice ni ha.. tak sure la da keluar wayang malaysia ke tidak.. download je.. bukan ape, aku suke nengok ryan reynolds ni.. engseng kan? heroin dia anna henrick.. pun aku suke.. comey.. dan diaorg selalu belakon cerita romatic comedy.. haaa.. ape lagi, cecepat aku suruh en. shuben download dan kitorg movie marathon sambil melayan dak aqashah berguling atas katil (patut layan hindustan, baru la mode in guling2 kan? hahaha) ok cut it short.. cite ni bapak punya disturbing.. i hate it.. aku tak sangka ini kah yang di klasifikasikan sebagai comedy? says who?? nah blanje trailer


tak suke.. bagi 1 bintang je. tu pun sebab ryan reynolds ngan anna henrick ni

penat aku tutup2 mata aqashah.. tak baik.. takut bad influence.. walaupun kita rasa dia tak faham.. namun, kita tak tahu.. baby is a miracle that is unexpectedly intelligent kan? huhu

p/s: disturbing!

No comments:

Post a Comment