Friday, October 9, 2015

Happy Friday

Salam Readers,

beberapa hari tak blogging, rasa mcm banyak benda nak cerita.. tp tak tau la nk start dari mana.. sebelum aku teruskan dengan topik2 hangat yang heavy, adalah lebih baik aku mulakan dengan yang ringan 2 dulu... sebenarnya aku nk mengelak cerita yang heavy2.. malas la.. almaklumlah mood friday.. ala2 weekenders gittew... haha.. ha, hari ni semua kesayangan dari melaka datang.. mak, ayah, kak yati, puteri.. aaaiiihhh rindunyeee kat diorg ni.. hehe tak sabar rasanya nak balik rumah.. diorg ada kat rumah sekarang ni.. rindu kat si cempepepeluk ni ha..

one day old.. how time flies sayang mak.. #hasanulaqashah
(motif hashtag kat blog?? hahhaha)

petang ni kak yati nk ikut en. shuben datang amek aku kat opis.. nk pekena gorpis katanya.. haa, best jugek.. tak pun ajak la diorg jenjalan mid valley ni ha.. bosan siut.. hahaha ye la, mid valley dekat ngn opis, automatik membuatkan aku rasa mid valley dah bosan.. tapi org2 melaka, jarang datang sini kan? kire best gak bawak diorg pegi mid.. sebab banyak benda bole tengok.. huhu tapi nk lagi senang, ajak diorg pegi ikea, dekat ngn rumah.. haaaa aqashah pun ade bagi tau aku semalam dia nk pegi ikea.. betul, tak tipu.. :)

rombongan pick up aqashah hihihih


yang pentingnya, weekend ni menjanjikan program yang bermacam2.. tak sabar plak rasanya.. in shaa allah.. everything will runs well.. hehe welly unplanned.. hahaha

p/s: aku marah betul orang hashtag sana sini tanpa mengetahui kegunaannya.. namun, hashtag dalam blog ni? ape kegunaan? hahahaha dah la kau, sana sikit

No comments:

Post a Comment