Thursday, September 26, 2013

botingkek-tingkek

assalamualaikum dan selamat sejahteri..

dalam pada dunia malaysia sedang sibuk memperkatakan tentang matyo dan bininya.. aku lebih cenderung nak buat hal sendiri.. ye lah.. kite bukan hakim nk jatuhkan hukuman kat orang.. tapi sebagai manusia biasa, aku tetap simpati kepada pakcik guard yang aku kategorikan sebagai orang jujur yang menjadi mangsa manusia kaya yang bongkak dan rakus.. baiklah, aku rasa cukup sampai di sini sahaja komentar bagi kejadian tersebut..

hari ni aku nk bercerita tentang kreativiti terlampau.. hehe bukan untuk perkara yang bukan2.. tapi sekadar berkongsi gambar kreative yang aku jumpa ketika pernah blogwalking suatu masa dahulu.. banyak orang (termasuk aku) mengimpikan perkahwinan yang indah-indah.. namun indah itu sendiri suatu perkara yang amat subjektif.. bukanlah aku nk berbincang tentang hal perkahwinan mahupun perancangan perkahwinan di sini.. tapi gambar ini, benar2 buat aku terfikir.. ya, masing2 mempunyai cita-cita dan impian yang berbeza.. semua mahukan kegembiraan dimana cara mereka mengikut kreativiti masing2.. tapi, pemilihan kek perkahwinan mereka ini amat menarik perhatian saya..

botingkek-tingkek kek berger.. huhu berger bergembira..


 nampak tak? gembira sungguh pasangan pengantin.. memang ini pelik, tp frankly speaking.. aku nampak kek ni, aku juga teringin nak dapatkan satu slice.. nampak mcm whatttt??? tapi sebenarnya, eh bernas gak idea diorg nih.. malaysia bukan tradisi yang suka manis2.. kita sukakan yang pedas.. ah, burger ni universal.. sume orang makan.. huhu kesimpulannya, tak perlu fikir apa orang nk cakap, yang penting kita suka.. tak gitu kak tonnnn??

dah lah.. sekian sahaja coretan untuk hari ni..

p/s: aku dengar there are malay lawyers yang amat bersimpati dengan pakcik ni dan dah form groups untuk fight for him.. well all i can say is jaga2... weak people may not be the looser..

No comments:

Post a Comment