Monday, September 23, 2013

mata kero

assalamualaikum dan selamat sejahtera..

ya, lately ni asyik rasa nk menulis.. macam yang aku telah katakan sejak dari 2010, menulis apabila perasaan menjadi tidak keruan.. dan ya, sekarang aku amat tidak keruan.. mengapa? ya ini kerana perubahan yang telah berlaku diseluruh dunia.. aku merasakan semua manusia telah tidak dapat menerima bahawa normal size itu adalah bukan skinny.. ye lah, mana tak nya.. nk keluar skinny jeans, skinny tu, skinny ni.. tahu kah anda, bahawa skinny jeans tu menampakkan kaki yang keding? ianya tidak tumpah seperti chopstick berjalan? tahu tak?

ah, aku kecewa sebenarnya bila shopping baju.. semua tak muat.. sudahnya aku beli banyak handbag dan kasut jer... sebab ini tidak memerlukan size yang mengecewakan.. aku bukan lah nk perasan ker ape.. but i am not that fat man! seriously.. but why i cant fit into any of your dresses? are your dresses shrink? or it was meant for anorexic people? or it is just simply for kids?

 yes, u got it right!

ah, aku malas nk bertekak lagi skang nih.. nak tak nak aku kena fit dalam size kau dalam masa sebulan nih.. bak sini semua tips diet.. ape? atkins? low carb? not eating at all? exercise? pump-it-up? demyu

p/s: it is good to know someone would love you regardless what is your BMI.. yes, i do love you honey :)

No comments:

Post a Comment